неділю, 10 лютого 2013 р.

Проповідь о.Петра Креніцького 10 лютого 2013

Літургійні читання

Прп. Єфрема Сирина
Ап. – 2 Кор. 182 зач.; 6,16-7,1.
16. Які взаємини між храмом Божим та ідолами? Ми бо храм Бога живого, як сам Бог сказав був: «Я поселюся в них, і (посеред них) буду ходити. Буду їхнім Богом, вони ж будуть моїм народом. 17. Тож вийдіть з-поміж них і відлучіться, - каже Господь. Нечистого не дотикайтесь, і я вас прийму. 18. Я буду вам Отцем, ви ж будете мені синами та дочками - каже Господь Вседержитель.» 1. Маючи ж такі обітниці, о любі, очистьмо себе від усякої скверни тіла і духа, довершуючи наше освячення в Божому острасі.
 
Єв. – Мт. 62 зач.; 15, 21-28.
21. Ісус вийшов звідти й пішов в околиці тирську та сидонську. 22. Коли це жінка ханаанянка вийшла з цих околиць і почала кричати: “Змилуйся надо мною, Господи, Сину Давида! Біс мучить мою дочку страшенно.” 23. Він же не озвався до неї і словом. Тут приступили його учні й почали його просити: “Відпусти її, бо вона кричить за нами.” 24. А він у відповідь промовив: “Я посланий лише до загиблих овець дому Ізраїля.” 25. Та ж підійшла і, вклонившись йому в ноги, каже: “Господи, допоможи мені!” 26. Він відповів їй: “Не личить брати хліб у дітей і кидати щенятам.” 27. А вона каже: “Так, Господи! Але й щенята їдять кришки, що падають зо столу в панів їхніх.” 28. Тоді відповів їй Ісус: “О жінко, велика твоя віра! Хай тобі буде, як бажаєш.” І видужала її дочка від тієї години.
ecumenicalcalendar.org.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар